Make Money With Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

$$$ GET MONEY BY RIXTY $$$

Make Money When You Sleep

FREE CLICKS TO FULL YOUR PAYPAL ACCOUNT!!

DUIT PANTAS!! DOLLAR TO RM!!

Wednesday, April 22, 2009

RAHSIA POHON GHARQAD

POHON DAN BUAH GHARQAD

"Hadith sahih riwayat Al-Bukhari dan Muslim: Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah orang-umat Islam berperang dengan orang-orang Yahudi (di sebuah tempat). Orang-umat Islam akan membunuh mereka beramai-ramai sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar membunuh orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'GHARQAD', kerana ia adalah pokok Yahudi". Banyak sekali perkara ini dibincang dan dipamerkan dalam blog2 yang saya baca, malahan ada satu blog tu namanya pun blog GHARQAD! Sudah pastinya cerita ini benar2 sahih dan pasti akan berlaku nanti. Yang anehnya orang Yahudi bulat2 menolak dan tidak memperakui kesahihan Islam namun mereka pula telah bersedia dengan menanam jutaan pokok GHARQAD ini disekitar rumah2 kediaman mereka. Ianya juga telah menjadi satu projek besar2an kerajaan Yahudi untuk menanam pokok-pokok gharqad ini, dan kini telah ditanam secara meluas di tanah Palestin. Mereka juga telah mengujudkan Jewish National Fund iatu dana kebangsaan Yahudi yang khas untuk menanam pokok. Betapa gilanya orang yahudi ini, yang menentang orang islam, tetapi dalam masa yang sama mempercayai kesahihan hadith ini.

2 comments:

ANUAR ZAIN said...

Eloklah sebarkan benda yang wajib diketahui oleh semua umat Islam. Malahan orang Kristian pun tahu cerita ini melalui kitab2 mereka. Orang Islam dapat tahu melalui hadith junjungan kita.

Zumna Affendy said...

Saya percaya banyak lagi aktiviti dan gerakan sulit kaum Yahudi dan Nasrani yang belum diketahui secara jelas oleh umat Islam. Marilah kita berkongsi apa jua maklumat yang boleh dibongkar dan diwar-warkan.