Make Money With Paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

$$$ GET MONEY BY RIXTY $$$

Make Money When You Sleep

FREE CLICKS TO FULL YOUR PAYPAL ACCOUNT!!

DUIT PANTAS!! DOLLAR TO RM!!

Sunday, September 22, 2013

CERITA SEKS DALAM APLIKASI TELEFON ANDROID

Cerita dari seorang blogger - Aku baru format Samsung Note 8.0 aku .. Kena laaa install balik semua aplikasi. Dalam dok mencari aplikasi yang lama lama tu , aku cari gak yang baru .. Tiba tiba ternampak aplikasi “ Cerita Seks Melayu “ !



Mak aihhhh .. Ini pon diorang buat aplikasi ? Dah abis ke punca rezeki halal ?? Hurmmm .. apa la diorang ni.. Bayangkan kalau budak budak sekolah yang download ? Apakah kesannya ? 


Harap kita semua dapat buat laporan pada Google agar ianya dapat disekat .. Begitu juga pada SKMM .. Jangan sampai anak kita dah rosak , baru sibuk nak menuding jari!

Memang aku setuju sesangat aplikasi seperti itu disekat dari kemudahan download telefon pintar. Tiada apa faedahnya melainkan memarakkan sumber kerosakan mental dan fizikal pembaca saja. 

Biarlah dikatakan setengah orang kita berfikiran kuno,kolot atau anti-kebebasan. Tak ada gunanya kalau fikiran asyik membenihkan kerosakan minda. Lihat dan uji sendiri apa kandungan di dalamnya kalau masih ada yang mengatakan kisah itu tidak apa-apa, tidak lucah atau porno yang melampau? Usah berbangga menjadi agen perosak umat. Usah berbangga dengan melimpah ruahnya hasil haram mencipta aplikasi yang merosakkan minda. Yang akan menjadi mangsa nanti bangsa kita juga...sesuai sekali dengan tajuknya. Apa tunggu lagi SKMM? Google? Pihak berwajib? Tepuk dada tanya iman sajakah? Untuk menilai gunakan ujian ringkas berikut:

Mulakan carian.

Pilih saja satu tajuk

Mulakan download aplikasi percuma ini

Install dalam telefon pintar

Cari cerita yang paling lucah dalam aplikasi

Selesai membaca apa natijahnya kepada anda?

sumber 1
sumber 2

Nota kaki:

Maka bolehlah kita katakan alatan teknologi ini adalah rakan dan musuh kita sekaligus. Apabila kita salah gunakan maka ia akan menjadi sumber kerosakan kepada diri kita sendiri dan generasi masa depan. Usahlah kita berbangga dengan teknologi yang ada dalam genggaman kita jika sekadar untuk menambahkan berjelaga hati nurani kita. Fikir-fikirkanlah...